SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
- Podania, wnioski, skargi i inną korespondencję przyjmuje sekretariat szkoły w godzinach pracy.
- Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, drogą elektroniczną, a także ustnie do protokołu.
- Klasyfikacji sprawy jako wniosku dokonuje dyrektor szkoły.
- Rozpatrywania skargi lub wniosku dokonuje dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona w terminie ustawowym.
- Regulamin zgłoszeń wewnętrznych i ochrony sygnalistów.
Sekretariat dyrektora szkoły czynny:
poniedziałek – piątek godz. 8.00 – 16.00
tel. (22) 840 36 48
e-mail: sekretariat.lo44@eduwarszawa.pl
Kierownik gospodarczy
tel. (22) 840 36 48 w.109
Kadry
tel.(22) 840 36 48 w.111
Psycholog/pedagog
Marta Gierałt – psycholog
Bożena Samek-Stefaniak – pedagog specjalny
Renata Uczniak – pedagog specjalny, tel. (22) 840 36 48 w. 107
Daria Żaczek – pedagog, tel. (22) 840 36 48 w. 112
Pokój nauczycielski
(22) 840 36 48 w. 106
Godziny pracy biblioteki i czytelni:
poniedziałek – piątek w godz. 8 – 15
tel. (22) 840 36 48 w. 116